...
Zwroty do 30 dni
Materiał bezpośrednio od producenta!
+48 504 330 531
Strona główna » Regulamin

Regulamin

Dzień dobry!
Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego stylus.sklep.pl, w którym zawarte
zostały informacje m. in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży,
formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy
postępowaniu reklamacyjnym. 
Sklep należy do Stylus Dariusz Gruszczyński Niegowo 14/1 80-003 Gdańsk NIP: 5832838087
zł. W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail
stylus@email.com lub dzwoniąc pod numer 504330531.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!
Zespół sklepu stylus.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO STYLUS.SKLEP.PL

§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży
niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
2. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
3. Tpay - System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości.
4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://https://stylus.sklep.pl/regulamin-pm-11.html
5. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://stylus.sklep.pl 
6. Sprzedawca – Stylus Dariusz Gruszczyński ul. Niegowo 14/1 80-003 Gdańsk 

§ 2
Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc
jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu,
Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Sklepu. 
2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki
Sprzedawcy i Kupujących.
3. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest
konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne
urządzenie Kupującego. Wystarczające są: 
1) dostęp do Internetu,
2) standardowy system operacyjny,
3) standardowa przeglądarka internetowa,
4) posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
5. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze
bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem
formularzy dostępnych w Sklepie. 
6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną

1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą
elektroniczną. 
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez
Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie
zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie. 
3. Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz
Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu
konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych
przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego
adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. 
4. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą
automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania
formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa
o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący
może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając
konto. 
5. Umowę o prowadzenie konta w Sklepie może również wypowiedzieć ze skutkiem
natychmiastowym Sprzedawca, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny
z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:
1) korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający funkcjonowanie Sklepu,
2) korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym
użytkownikom,
3) podał w koncie nieprawdziwe dane osobowe,
4) przesyła za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie treści bezprawne,
w szczególności treści wulgarne, obraźliwe, dyskryminujące, nawołujące do agresji
lub nienawiści.
6. Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne
są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.
7. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku
z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności
środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
nieuprawnione.
8. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
9. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail stylus@email.com.
W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także
rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania
reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego

reklamację.
§ 4

Składanie zamówienia
1. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
2. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może
założyć konto z poziomu zakładki „Moje konto” lub w trakcie składania zamówienia.
3. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
1) wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie
przycisku „Dodaj do koszyka”,
2) przejść do widoku koszyka,
3) zapoznać się z zawartością koszyka, wybrać rodzaj wysyłki (za pobraniem albo
przedpłata) i kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
4) wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia
oraz wybierając sposób płatności za zamówienie,
5) zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować - Kupujący akceptuje Regulamin
tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia;
akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,
6) kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
4. Jeżeli Kupujący wybrał płatność on-line, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam
z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną serwisu
Tpay celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący
zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia
zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa
się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
5. Jeżeli Kupujący wybrał płatność inną niż płatność on-line, po kliknięciu w przycisk
„Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zostanie mu wyświetlona strona z potwierdzeniem
zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa
się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.
6. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący
ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca
zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący
podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego
co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany
telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej
sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych
z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających
Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień
po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
7. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia
są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania
ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.

§ 5
Formy dostawy i metody płatności

1. Dostawa zamówienia do Kupującego nastąpi za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czas
dostawy wynosi ok. 48 h od zrealizowania zamówienia.
2. Koszt dostawy prezentowany jest zawsze w toku składania zamówienia. Koszt ten ponosi
Kupujący, chyba że Sprzedawca odmiennie określi w Sklepie. 
3. W Sklepie dostępne są następujące metody płatności za zamówienie:
1) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
2) płatność on-line za pośrednictwem Tpay,
3) płatność BLIK
4) płatność przez zewnętrzny system płatności Credit Agricole 
5) płatność za pobraniem (dodatkowy koszt przy wyborze tej metody płatności wynosi
5 zł). 

§ 6
Realizacja zamówienia

1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4
Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie
zamówienia.
2. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, powinien
zapłacić za zamówienia w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Dokonanie płatności jest
warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia.
3. Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego.
Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.
4. Czas realizacji zamówienia wskazany jest każdorazowo w opisie produktu. W razie wyboru
produktów o różnym czasie realizacji zamówienia, czasem realizacji zamówienia jest
najdłuższy czas realizacji zamówienia spośród zamówionych produktów.
5. Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej
Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia
do Kupującego.
6. Jeżeli po dostarczeniu Kupującemu zamówienia, Kupujący stwierdzi uszkodzenie przesyłki,
powinien o tym niezwłocznie poinformować Sprzedawcę.

§ 7
Odstąpienie Konsumenta od umowy

1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić
od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia rzeczy
w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż
przewoźnik – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (DZ. U. 2014, poz. 827 ze zm.). Uprawnienie
to dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej
osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów,
w których przedmiotem świadczenia są rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane
według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb (np. produkt barwiony pigmentem wg indywidualnego zamówienia). 
3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji
o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo
wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia
od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 
5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie
otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia,
w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu
Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania
rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania,
w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem
korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.

§ 8
Odpowiedzialność za wady

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną
lub prawną (rękojmia za wady). Towary sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją
producenta. 
3. Zakres i zasady odpowiedzialności (rękojmi) za wady regulują postanowienia art. 556-576
Kodeksu cywilnego. Na zasadach określonych w tych przepisach, Kupujący może m. in.
żądać usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, złożyć oświadczenie
o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy. 
4. Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu powinien poinformować o tym Sprzedawcę,
określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając
oświadczenie stosownej treści.  
5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni
od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji,
przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

§ 9
Dane osobowe i pliki cookies

Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane
zostały w polityce prywatności i plików cookies.

§ 10
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną
określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
3) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta
lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona
konsumentów.
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej
http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy
konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu
dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży
lub umowy o świadczenie usług.

§ 11
Pozostałe postanowienia

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji
oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez
Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem
zmiany.
2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów
zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie
zawarcia umowy. 
3. Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną
powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku
braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie
wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie
Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy
o prowadzenie konta.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu